4 Ekim 2013 Cuma

domates soslarım..


arkadaşlar kış hazırlılarımda tamam :)

domatesler soyulur... doğranır.. rondodan geçiririlir.. sonra güzelce kaynatılır.. bi yemek kaşığı tuz ve yağ eklenir... biriktikçe üzerindeki köpükler alınır... kaynayınca kavanozlara doldurulur. ve sıkıca kapatılıp ters cevirilir... soslarımız hazır:)

30 Eylül 2013 Pazartesi

merhabaaaaaa,,,




                     





                                                     Merhaba ben geldim ve artık sizlerleyim :)